Sepsali jsme nejčastější dotazy našich zákazníků, pokud zde nenajdete odpověď na Vaši otázku, obraťte se na naši infolinku. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím e-mailu info@mlparts.cznebo telefonicky +420 722 537 981 (Po - Pá 8:00 - 17:30)
Jak vyhledám správné díly pro své vozidlo?
Na našem e-shopu můžete vyhledávat díly podle značky, modelu a roku výroby vašeho vozidla. Můžete také použít vyhledávací funkci s konkrétním OEM, EAN (čárového kódu) nebo katalogovým číslem.
Jak zjistím, zda je díl skladem?
Na každé stránce produktu vidíte dostupnost dílu. Orientační časy dodání jsou také k dispozici po rozkliknutí. Doba dodání závisí na vybraném způsobu dopravy.
- Skladem v Brně = zboží je skladem na našem skladě v Brně = neznamená to skladem na prodejně!
Zboží je nutno objednat přes e-shop nebo telefonicky, pro vyzvednutí na prodejně vyčkejte na potvrzovací SMS.
- Skladem = zboží je skladem a je objednáváno na základě objednávky. Termíny dodání pro jednotlivé přepravce najdete vždy na kartě daného produktu.
- Skladem na centrálním skladu = zboží s dodáním do 24hod na náš expediční sklad
Jak dlouho trvá dodání?
Dodací doba se může lišit v závislosti na dostupnosti dílů. Předpokládaný termín dodání je k dispozici na každé kartě produktu. Snažíme se vyřizovat objednávky co nejrychleji a expedovat objednávky do 24 hodin od přijetí.
Co když objednaný díl není správný?
Snažíme se poskytovat přesné informace o každém dílu, ale pokud se stane, že dostanete nesprávný díl, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku - telefonicky nebo emailem. Rádi vám pomůžeme s vrácením a výměnou dílu.
Zboží lze vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě, pro pozdější vrácení je nutno se informovat o možnosti vrácení a jsou účtovány Storno poplatky. Pozdější vrácení je posuzováno individuálně! Vrátit zboží lze na naší prodejně v Brně nebo zaslat přepravcem.
Více informací a kompletní informace jak postupovat najdete zde: mlparts.cz/vse-o-nakupu/vraceni-zbozi
Jaké platební metody přijímáte?
Na našem e-shopu si můžete vybrat z různých platebních metod - platba na dobírku, online platbu nebo platbu bankovním převodem předem. Způsob platby si vyberete při dokončování objednávky a dostupných platebníh metod.
Co když se mi nelíbí produkt po jeho doručení?
Pokud nejste s produktem spokojeni, máte možnost vrátit jej do 14 dnů od doručení. Podrobnosti o procesu vrácení a vrácení peněz najdete zde: mlparts.cz/vse-o-nakupu/vraceni-zbozi
Jak můžu reklamovat zboží?
Na reklamaci má zákazník nárok ve lhůtě 24měsíců od nákupu (platí pro fyzické osoby) / 12měsíců pro právnícké osoby (firmy - nákup na IČO). Lhůta pro vyřízení reklamace je 30dnů pro fyzické osoby / 6měsíců nebo doba nutná pro posouzení reklamace pro právnické osoby.
Více informací jak postupovat při reklamaci zboží najdete zde: mlparts.cz/vse-o-nakupu/reklamace-zbozi
Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?
Naše zákaznická podpora je k dispozici prostřednictvím e-mailu info@mlparts.cz nebo telefonu +420 722 537 981 (Po - Pá 8:00 - 17:30).