−18 %

SAE 5W-30, ACEA C3, API SN/CF, VW 502 00/ 505 00/ 505 01, Dexos2™, RN0700 / RN0710, MB 229.31/229.51 

Číslo výrobku 1552FD
Výrobce CASTROL
EAN čísla 4008177080371, 4008177080395
doporučená cena výrobcem
1 709,56 Kč
vaše cena
1 400 Kčs DPH
1 157,02 Kčbez DPH
SAE 5W-30
Třída viskozity podle SAE 5W-30
Uvolnění výrobce GM dexos2� superse
Uvolnění výrobce MB 229.31
Uvolnění výrobce MB 229.51
Uvolnění výrobce Renault RN 0700
Uvolnění výrobce Renault RN 0710
Uvolnění výrobce VW 505 00
Uvolnění výrobce VW 505 01
Specifikace ACEA Light Duty C3
Specifikace API Diesel CF
Specifikace API Gasoline SN
Olej Syntetický olej
Viskozitní třída SAE 5W-30
Typ kontejneru Láhev
Obsah [litr] 5 l

Castrol EDGE 5W-30 C3 Fluid TITANIUM – Ještě silnější pod tlakem

Popis
Dnešní motory neustále posouvají hranice technologií a konstrukčního zpracování.
Jsou menší a vysoce efektivní, aniž bypadl za oběť jejich výkon.
Prostřednictvím většího tlaku kladou pokročilejší motory větší zátěž i na oleje.

Intenzivní tlaky pak způsobují tření, které může spotřebovat až 10 % výkonu motoru.
Olej Castrol EDGE s patentovanou technologií Fluid TITANIUM transformuje svou strukturu, díky čemuž je pod tlakem ještě silnější, zabraňuje vzájemnému kontaktu kovových ploch a snižuje tření.
Tím zajišťuje maximální výkon motoru, když je ho nejvíce potřeba.

Použití
Castrol EDGE 5W-30 C3 je vhodný pro použití v benzínových a dieselových vozidlech, pro která výrobce doporučuje: ACEA C3, API SN/CF 5W-30.
*GM dexos2TM: supersedes GM-LL-B-025 and GM-LL-A-025 : GB2E0209082

Výhody

Castrol EDGE 5W-30 C3 s technologií Fluid TITANIUM je přirozenou volbou pro řidiče, kteří očekávají maximální výkon motoru v dnešních moderních vozidlech, což vyžaduje vysokou úroveň ochrany a výkonnější oleje.

Transformuje se tak, aby odolával nejvyššímu tlaku a chránil váš motor
Snižuje tření omezující výkon za všech rychlostí a stavů motoru
Nezávisle testováno při nejvyšších standardech prokázaného výkonu
Doporučují přední světoví výrobci aut
Chrání motor po celý interval výměny oleje, a to i při extrémní zátěži.